Повернення та обмін кави

Ми цінуємо довіру кожного нашого клієнта і прагнемо зробити процес купівлі максимально чесним, прозорим і комфортним. Якщо ви з якоїсь причини залишилися незадоволені замовленням, ми готові уважно розглянути кожен випадок індивідуально. Водночас, просимо враховувати чинне законодавство України щодо повернення харчових продуктів.

Згідно з Законом України «Про захист прав споживачів», а також відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №172 від 19 березня 1994 року, харчові продукти, до яких належить і кава, не підлягають поверненню або обміну, якщо вони належної якості. Це означає, що кава, яка була доставлена згідно з описом, має належний термін придатності, герметичну упаковку без пошкоджень і зберігалася відповідно до умов, визначених виробником, не може бути повернута чи обміняна, навіть якщо ви передумали або вам не підійшов смак.

Однак, у випадках, коли ви отримаєте товар із явними ознаками пошкодження (наприклад, розірвана упаковка, наявність сторонніх запахів або сторонніх предметів у пакуванні), простроченим терміном придатності або помилковою комплектацією замовлення (ви отримали не ту позицію, що замовляли), ми зобов’язуємось обміняти товар або повернути кошти. У такій ситуації, будь ласка, зверніться до нас не пізніше ніж протягом трьох календарних днів із моменту отримання замовлення. Для оперативного вирішення ситуації необхідно надати номер замовлення, фото отриманого товару (включно з пошкодженням або невідповідністю), а також короткий опис проблеми.

Звертаємо вашу увагу: якщо упаковка вже була відкрита або кава була частково використана, ми не зможемо прийняти її назад, окрім випадків очевидного браку, який можна підтвердити візуально або технічно. Всі звернення обробляються протягом трьох робочих днів після отримання повної інформації від клієнта.

Ми дбаємо про якість нашої продукції та про вашу довіру, тому кожне звернення розглядається індивідуально, з максимальною увагою та повагою.

Якщо у вас залишилися запитання щодо повернення або обміну товару, будь ласка, зв’яжіться з нашою службою підтримки за електронною адресою: wkava.help@gmail.com або за телефоном: +38 (093) 587 21 21, +38 (095) 587 21 21,  +38(098) 587 21 21